Dit barns lærere

Vi lægger vægt på professionel stolthed

Vi vil forberede dit barn bedst muligt til en fremtid i en global verden i konstant udvikling. Skal vi pege på én faktor, der over alt andet har afgørende betydning, er det det store engagement og den professionelle stolthed, der kendetegner vores medarbejdere

Jeg elsker mit arbejde, fordi børn er dejlige, åbne, umiddelbare, nysgerrige, kærlige og udfordrende, og alt det får jeg lidt af, hver dag jeg går på arbejde!”
– Ditte, børnehaveklasseleder og musiklærer

For mig som tysker og tysklærer er Carolineskolen et helt særlig sted. Den er et åbent hjem for børn, forældre og lærere med forskellige kulturelle og religiøse baggrunde og sprog. Det er utroligt interessant og lærerigt at undervise på Carolineskolen.

– Heike, underviser i tysk og engelsk

En varm, tryg skole, der giver vores børn en stærk jødisk identitet og en nysgerrighed på livet.
– Charlotte, jødisk leder, jødisk fag, samfundsfags- og historielærer

Jeg føler mig beriget som menneske efter at have mødt Carolineskolen og dens omsorgsfulde kollegaer, børn og forældre. Her er det særligt – på den fantastiske måde!

– Camilla, underviser i dansk og specialundervisning

For mig er Carolineskolen det sted hvor jeg lærer en masse hver dag i samspillet med eleverne og kollegaer.  Jeg nyder at møde mine elever og mærke den tillid, de viser mig. Vi kan hygge, lære, drille og nyde, at vi har et mødested hvor vi kan være sammen og udvikle os fagligt og som mennesker
– Camilla, viceleder og dansklærer